כחלון בנאום מדיני כלכלי: "לא ניסוג לקווי 67"

איתי גדסי No Comments on כחלון בנאום מדיני כלכלי: "לא ניסוג לקווי 67"

שר האוצר ויו"ר כולנו משה כחלון, נאם הערב נאום מדיני ימני ומנה את הישגיו כשר האוצר. כחלון ששינה את הקמפיין שלו ל"ימין שפוי" דיבר על התוכנית המדינית של טראמפ ואמר: "אין לנו פרטנר בצד השני" | כחלון התייחס להישגים הכלכלים ואמר: "תראו לי עוד שר אוצר שהוסיף 10 מיליארד ש"ח לבריאות" | על גנץ: "למה שאתחבר לאנשים שמטשטשים את הזהות שלהם?"

כחלון הערב צילום: פלאש 90
21:27
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר האוצר, יו"ר מפלגת כולנו משה כחלון נאם הערב (שלישי) בכינוס חגיגי של הצגת רשימת המפלגה לכנסת ה21.  כחלון שנמצא בתהליך של קמפיין חדש "הימין השפוי", דיבר גם על המצע הכלכלי חברתי של המפלגה אך גם על נושאים מדיניים וביטחוניים. כחלון התייחס לתוכנית השלום: "לא ראיתי את התוכנית אבל אם היא תלויה בפלסטינים זה לא יקרה, אין פרטנר מדיני בצד השני".

כחלון התייחס להפניית התקציבים לפריפריה: "מאז המהפכה ב77 של מנחם בגין לא התרחשה מהפכה כזאת, פתאום ראו את השכבות החלשות, ראו את השכונות, את עיירות הפיתוח וראו את העוולות שנעשו לאוכלוסיות האלה. אנחנו, ממשיכים את המהפכה של מנחם בגין. מהפכה שנותנת מקום לכל הישראלים, לתקוות לחלומות שלהם".

.

כחלון המשיך ותקף את מפלגת כחול לבן: "רצנו לבד כי אנחנו מפלגה חברתית, לאומית, כלכלית היחדיה שרצה במדינת ישראל. למה שאתחבר עם האנשים שמטשטשים את הזהות שלנו? ולנו יש זהות ברורה ואנחנו לא מתכוונים לוותר על הזהות של מפלגת כולנו".

על ההישגים בקדנציה: "כל הפרויקטים האלה נמצאים בסכנה אם אנחנו לא נהיה שם. מי שרוצה להמר על החיים שלו ושל המשפחה שלו, בבקשה, ברצותו יוותר לעצמו או ילחם על מפלגה שנלחמת עבורו".

תוכנית מדינית: "לא ראיתי את התוכנית של טראמפ אבל אין משהו שאני יודע עליו, מובנה וברור. אבל דבר אחד, אם זה תלוי בפלשתיניאים, זה לא יהיה. קשרים כלכליים כן, שת"פ בטחוני כן, נושאים הומנטירים כן, על וויתר על גבולות 67 מפלגת כולנו תגיד לא. זו ממלכתיות, זו אחריות זה ימין ממלכתי שפוי".

עשר מיליארד: "תראו לי שר אוצר לאורך כל הדורות שהגדיל את תקציב הבריאות ב10 מיליארד שקל. תראו לי מי תיקצב והוסיף סייעת שניה ואני אומר לכם, זה לא יהיה אם כולנו לא תהיה הכנסת הבאה".

.

עוד הוסיף: "אתם צריכים לדעת, מולנו מתייצבים הכוחות הכי חזקים במשק שעושים הכל כדי שלא אהיה שר האוצר. הדבר המרתק זה שפעם הם ישבו בשקט וחשבו איך לבלום את שר האוצר. היום הם לא מתביישים. הם אומרים באופן גלוי, תבלמו את כחלון. קבלנים, מנכ"ל אזורים אומר בטלוייזיה, "בוא נבלום את כחלון כדי שלא יהיה שר האוצר, נעצור את המחיר למשתכן ואז המחירים יגדלו ונחזור להרוויח".



0 תגובות